مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 15:252019-04-26پزشكي

هوش مصنوعی به کمک کارکنان فروشگاه والمارت می آید


شرکت فروشگاه های زنجیره ای والمارت به تازگی از کانسپت فروشگاهی خبر داد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به کارکنان خود کمک می کند قفسه های فروشگاه را پر کنند.

- شرکت فروشگاه های زنجیره ای "والمارت" به تازگی از کانسپت فروشگاهی خبر داد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به کارکنان خود کمک می کند قفسه های فروشگاه را پر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، ظاهراً شرکت والمارت ( Walmart) قصد ندارد به شرکت آمازون اجازه دهد که فروشگاه مجهز به هوش مصنوعی این شرکت بی رقیب باقی بماند.

والمارت شرکت خرده فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها در جهان است.

حال این شرکت اعلام کرده که کانسپت یک فروشگاه را در دسترس عموم قرار داده که در نیویورک است.

در این فروشگاه از دید کامپیوتری و مجموعه وسیعی از دوربین ها استفاده می شود که به فرآیند خرید کمک نمی کنند ولی به جای آن به کارکنان فروشگاه کمک می کند که قفسه های خالی فروشگاه را شناسایی کرده و پر کنند.

فروشگاه والمارت گفته که اطلاعات دریافت شده توسط این فروشگاه مبتنی بر هوش مصنوعی تنها کمتر از یک هفته ذخیره می شود بنابراین سابقه فعالیت های فروشگاه پس از آن وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی به کمک کارکنان فروشگاه والمارت می آید

هوش مصنوعی به کمک کارکنان فروشگاه والمارت می آید