مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 11:302019-04-26اقتصادي

افزایش اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهایی می شود


معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تامین ضمانت اجرایی به منظور اخذ تصمیمات، - افزایش پیدا می کند، گفت: این موضوع تا دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید مشترک با استان مرکزی اظهار کرد: ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید، به منظور اینکه بتواند ضمانت اجرایی مجموعه تصمیماتی که در کارگروه های رونق تولید استانی و هم چنین ملی اخذ می شود را ارتقا ببخشد، با توجه به ماده 61 قانون مربوطه، پیگیر گرفتن اختیاراتی است که در صورت تفویض این اختیارات به ستاد، بخش قابل توجهی از مشکلات این حوزه رفع شود.

این موضوع تا دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد وزارت صمت در راستای حمایت از تولید داخل، ما نیز پیگیر اقدامات و مکاتبات در راستای افزایش تقاضای محصول داخل هستیم تا به دنبال این مهم شرایط برای رونق تولید نیز مهیا شود.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در راستای اجرای ماده 20 قانون رفع موانع تولید در خصوص تسهیلات ارزی صنایع و تمدید مهلت واحدهای صنعتی بدهکار، وزارت صنعت پیگیری هایی انجام داده که به دنبال این پیگیری ها امسال نیز برای آخرین بار این مهلت تمدید شده و در صورتی که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهایی می شود

افزایش اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهایی می شود