مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:312019-04-26اقتصادي

حداکثر و حداقل نرخ طرح ترافیک خبرنگاران


مدیر واحد ساماندهی محدودیت ها و طرح های ترافیک با اشاره به نرخ حداقل و حداکثر عوارض طرح ترافیک خبرنگاران، گفت: خبرنگارانی که از سهمیه طرح ترافیک برخوردار نشوند حتماً کارت بلیت الکترونیک یک ساله حمل و نقل عمومی دریافت خواهند کرد.

- عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدودیت ها و طرح های ترافیک در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران و هزینه عوارض مربوطه اظهار داشت: حداکثر هزینه طرح برای خبرنگاران در زمان های اوج ترافیک در صورتی که خودرو نیز معاینه فنی برتر نداشته باشد روزانه 4140 تومان است.

وی افزود: در صورتی که خودروی خبرنگار معاینه فنی برتر داشته باشد و در زمان اوج ترافیک تردد شود 3105 تومان هزینه عوارض طرح ترافیک در نظر گرفته می شود.

مدیر واحد ساماندهی محدودیت ها و طرح های ترافیک ادامه داد: اگر در زمان های غیر اوج ترافیک و با معاینه فنی برتر خبرنگاران تردد کنند، عوارض طرح آنها 1449 تومان است و اگر معاینه فنی برتری در کار نباشد و در زمان غیر اوج تردد شود هزینه طرح ترافیک برای خبرنگار 1930 تومان هزینه دارد.

سعیدیان فر خاطرنشان کرد: از یک تیرماه سال جاری تردد محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق)،  نیاز به پرداخت عوارض دارد که میزان آن نصف عوارض طرح ترافیک است، البته برای ترددهای کمتر از 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر و حداقل نرخ طرح ترافیک خبرنگاران

حداکثر و حداقل نرخ طرح ترافیک خبرنگاران