مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:302019-04-26اقتصادي

ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر بندرعباس


120 دستگاه آمبولانس وارداتی با تجهیزات پیشرفته امروز برای ارسال به نقاط مختلف کشور از بندر شهید باهنر بندرعباس ترخیص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناظر گمرکات هرمزگان در این خصوص گفت: وزارت بهداشت به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم در نقاط صعب العبورسخت گذر و سیل زده کشور 400 دستگاه آمبولانس را از یکی از کشور های اروپایی وارد کرد.

حسین سعیدی افزود: این آمبولانس ها از اواخر پارسال به گمرک استان هرمزگان وارد شد که 120 دستگاه از آن ها مجوز های قانونی و ترخیص از گمرک را گرفتند.

ناظر گمرکات هرمزگان تصریح کرد: 280 دستگاه آمبولانس دیگر نیز در بندر شهید باهنر بندرعباس وجود دارد و وزارت بهداشت در صورت گرفتن مجوز های خروج می تواند از گمرک این بندر ترخیص کند.

مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس نیز گفت: این آمبولانس ها دو دیفرانسیل و با کمک های قوی هستند و به نام آمبولانس های اسپرنتر شناخته می شوند.

مهدی رضایی افزود: این آمبولانس ها 15 سانتی متری نسبت به آمبولانس های فعلی در ایران بلند تر است که برای مناطق سخت گذر کاربرد دارد.

نماینده وزارت بهداشت در گمرکات کشور در زمان ترخیص این آمبولانس ها گفت: آمبولانس ها بنا به نیاز استان ها به تمام نقاط کشور و دانشگاه های علوم پرشکی فرستاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر بندرعباس

ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر بندرعباس