مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:262019-04-26اقتصادي

کاهش 7 درصدی تولید پسماند در قم


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از کاهش هفت درصدی تولید پسماند در قم با مشارکت شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی در هشتمین مراسم قرعه کشی سالانه همیاران بازیافت سال 1397 در سالن همایش های شهرداری قم، با اشاره به مشارکت ویژه شهروندان در طرح تفکیک از مبدا اظهار کرد: کاهش و جلوگیری از تولید زباله یکی از سیاست های حوزه مدیریت پسماند است و در سال 97 توانستیم هفت درصد تولید زباله در شهر قم را کاهش دهیم که جز با مشارکت شهروندان میسر نبود.

وی با تاکید بر اینکه در سازمان مدیریت پسماند اقدامات گسترده ای در راستای حفظ محیط زیست انجام می شود تصریح کرد: در حوزه آموزش در سطح شهر توانستیم با مشارکت آموزش و پرورش، مساجد، ادارات و دیگر نهادهای استان فعالیت های خوبی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه در حوزه زیرساخت اقدامات خوبی در این سازمان انجام شده است اظهار کرد: خط انتقال پسماند به ظرفیت 400 تن راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه امکانات کارخانه تبدیل زباله به کود کمپوست آماده شده است افزود: این کارخانه از ابتدای تابستان کار تبدیل پسماند به کود کمپوست را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 درصدی تولید پسماند در قم

کاهش 7 درصدی تولید پسماند در قم