مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 06:062019-04-26دانش

اوضاع انتشارات دانشگاه ها وخیم است/ لزوم فرهنگسازی کتابخوانی در کشور


فرمانی مدیر انتشارات علمی فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره نشر این دانشگاه در سال های اخیر گفت: - مدیر انتشارات علمی فرهنگی دانشگاه علم و صنعت گفت: بازار فروش کتاب به هم ریخته است به طوری که توزیع کنندگان و فروشندگان کتاب ها دیگر درخواست تیراژ بالا را ندارند و به 5 تا 10 کتاب بسنده می کنند.

فرمانی مدیر انتشارات علمی فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره نشر این دانشگاه در سال های اخیر گفت: در سال 96 انتشارات دانشگاه علم و صنعت به 20 هزار و 940 کتاب رسید و این رقم درسال 97 افت چشم گیری داشت به طوری که تعداد کل کتاب های چاپ شده در این انتشارات 9 هزار و 170 جلد کتاب شد.

فرمانی با بیان اینکه بازار نشر اوضاع خوبی ندارد، افزود: خرید کتاب توسط دانشجویان بسیار افت کرده است و دانشجویان تمایل بیشتری را برای استفاده از کتاب های الکترونیک، پی دی اف و کپی برداری پیدا کرده اند.

مدیر انتشارات دانشگاه علم و صنعت بیان کرد: با توجه به گرانی کاغذ ومرکب هزینه های چاپ نیز افزایش پیدا کرده است به طوری که در سال 96 هزینه تمام شده هر کتاب به طور میانگین 20 هزار تومان بوده است، اما در سال 97 این میانگین به 160 هزار تومان رسید، این فرآیند موجب شده که در نیمه اول سال 97 تعداد تیراژ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع انتشارات دانشگاه ها وخیم است/ لزوم فرهنگسازی کتابخوانی در کشور

اوضاع انتشارات دانشگاه ها وخیم است/ لزوم فرهنگسازی کتابخوانی در کشور