مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 04:312019-04-26ورزشي

2 تکواندوکار قم کاندیدای اعزام به قهرمانی آسیا


دو تکواندوکار قم به واسطه درخشش در پیکارهای آزاد نوجوانان ایران و انتخابی تیم ملی کاندیدای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا هستند.

- محمد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیمی متشکل از بهترین های رده سنی نوجوانان تکواندو قم راهی رقابت های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد و خوشبختانه از بین 19 نفر عضو این تیم، دو تکواندوکار موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شدند.

وی ادامه داد: رقابت ها در 10 وزن به صورت کاملا فشرده، نزدیک و نفس گیر به مدت چهار روز در خانه تکواندو به انجام رسید و در پایان مسابقات تعداد 56 تکواندوکار شامل نفرات اول تا سوم اوزان مختلف به همراه برترین های کمیته فنی مجوز حضور در رقابت های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی راه کسب کردند.

رییس هیأت تکواندو استان قم افزود: مسابقات آزاد رده سنی نوجوانان به واسطه اینکه صادر کننده مجوز اعزام به پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا بود، فوق العاده حساس برگزار شد و به لطف خدا شاهد درخشش دو تن از نوجوانان مستعد این رشته یعنی کامران کاظمی و ابوالفضل مولایی بودیم.

وی ابراز کرد: امسال دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 31 تیر ماه به مدت دو روز در شهر امان کشور اردن برگزار می شود و کامران کاظمی در وزن منهای 51 کیلوگرم به همراه ابوالفضل مولایی در وزن منه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تکواندوکار قم کاندیدای اعزام به قهرمانی آسیا

2 تکواندوکار قم کاندیدای اعزام به قهرمانی آسیا