مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 16:352019-04-25سياسي

گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع زاده


معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهدا، گفت: شهدا با جانفشانی و ایثار، خط مقدم کشور را از خوزستان به آن سوی مدیترانه بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدجعفر اسدی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع زاده در مصلی امام خمینی (ره) تبریز، با بیان این که عزت و افتخار امروز خود را مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: شهدا باعث شدند در دنیا بدرخشیم.

وی بیان کرد: آیا اگر آمریکای جنایتکار می توانست کاری کند، یک لحظه درنگ می کرد؟ برخی مشتبه اند که آنان سبب شدند سایه جنگ از سر کشور برداشته شود، در حالی شهدا و نعمت ولایت فقیه سبب شد سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که کارنامه درخشان آذربایجان و شخصیت هایی که این دیار زرخیز تربیت داده، برگ زرینی در تاریخ ملت هاست، افزود: ستون انقلاب، ولایت فقیه است.

وی با بیان این که شور و حالی که در آذربایجان و به ویژه در تبریز برای امام حسین (ع) وجود دارد، در هیچ کجای عالم نیست، افزود: این ارادت، ریشه عزت این مردم است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا بیان کرد: دشمن طی 40 سال علیه فرهنگ این مردم بسیار کار کرده است اما مردم این خطه ریشه های قوی داشته و اگر امروز تهدیدی هم برای کشور ایجاد شود، باز هم آذربایجان پیشقدم تر از همه جا در خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع زاده

گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع زاده