مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 22:562019-04-24اقتصادي

متخلفان دانه درشت نباید احساس امنیت داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در نشست هم اندیشی برنامه های نظارتی سال 98 با محوریت طرح ویژه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه نظارت ها باید توسط مردم احساس شود، - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه متخلفان دانه درشت نباید احساس امنیت داشته باشند، گفت: فروشنده و تأمین کننده باید بدانند که با آن ها تعارف نداریم و با هر تخلفی برخورد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در نشست هم اندیشی برنامه های نظارتی سال 98 با محوریت طرح ویژه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه نظارت ها باید توسط مردم احساس شود، اظهار کرد: یکی از انتقاداتی که قبلاً مطرح می شد، ضعف در نظارت بود، چنانچه قیمت برخی کالا ها به طور سرسام آور افزایش می یافت.

او با تاکید بر اینکه متخلفان دانه درشت نباید احساس امنیت داشته باشند، افزود: از سازمان حمایت انتظار داریم با آن دسته از افراد که با دلالی، قیمت ها را در فرایند توزیع چندین برابر افزایش می دهند، برخورد کند و در برخورد با متخلفان ترس نداشته باشد.

رحمانی ادامه داد: به جای صرف زمان بازرسان برای برخورد با مواردی همچون عدم درج قیمت و ارائه فاکتور، باید زمان آن ها را بیشتر به کنترل قیمت نهایی کالا ها اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان دانه درشت نباید احساس امنیت داشته باشند

متخلفان دانه درشت نباید احساس امنیت داشته باشند