مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:112019-04-24سياسي

چهار کمیته برای بهبود شرایط بحران سیل تشکیل شد


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از تشکیل چهار کمیته برای بهبود شرایط بحران سیل خبر داد و گفت: موضوع بازتوانی شهرها و روستاهای آسیب دیده در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور عصر امروز در شورای اداری البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد گفت: استاندار البرز در بحران اخیر بسیار خوب  همکاری کرد و ما قدردان این زحمات هستیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در ادامه ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در بحران های اخیر بیان کرد: سیل اخیر و مشکلات پس از آن بی نظیر بود و 24 استان کشور درگیر این مسئله شدند.

وی به تبیین اقدامات انجام شده برای مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: هنوز هم نیازمند یاری مدیران و مردم هستیم و خواستاریم که در مرحله بازسازی ما را تنها نگذارند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه چهار کمیته برای بهبود شرایط بحران تشکیل شد، گفت: موضوع بازتوانی شهرها و روستاهای آسیب دیده در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تشکیل یک قرارگاه برای رسیدگی به مشکلات بحران سیل خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه ها در کنار تشکیل کارگروه ها فعالیت خواهد کرد تا مدیریت پروژه به صورت منسجم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار کمیته برای بهبود شرایط بحران سیل تشکیل شد

چهار کمیته برای بهبود شرایط بحران سیل تشکیل شد