مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:052019-04-24سياسي

مطالبات خانواده معظم شهدای آسیب دیده در سیل پرداخت می شود


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مطالبات معوق خانواده معظم شهدای آسیب دیده در استان های سیل زده به زودی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در جمع مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بروز حادثه سیل در برخی استان های کشور، بیان کرد: متأسفانه به دلیل جاری شدن سیل، منازل و اثاثیه، محل کسب و مزارع کشاورزی برخی از ایثارگران دچار آسیب شده است و بنیاد نیز از ساعات اولیه با تشکیل ستاد ویژه ای جبران خسارت های وارده را پیگیری کرده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به حضور مستمر مسئولان ارشد بنیاد در مناطق سیل زده ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته امیدواریم علاوه بر بهره مندی ایثارگران از خدمات و تسهیلات دولت در بخش های مختلف، خسارت های ایثارگران با راهکارهای ویژه ای جبران شود که یکی از مهمترین تمهیدات، جبران خسارت منازل ایثارگران تا سقف 35 میلیون تومان توسط شرکت بیمه گر است.

معاون رییس جمهور بابیان اینکه بر اساس گزارش های دریافتی 2150 خانواده ایثارگر در استان های مختلف دچار آسیب شده اند، افزود: با اقدامات صورت گرفته پرونده 1870 منزل خسارت دیده ایثارگران تشکیل و به بیمه کوثر ارجاع شده است که ارزیابی خسارت 1460 پرونده توسط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خانواده معظم شهدای آسیب دیده در سیل پرداخت می شود

مطالبات خانواده معظم شهدای آسیب دیده در سیل پرداخت می شود