مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:052019-04-24سياسي

نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معرفت سیاه کوهیان در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم میزبان جشنواره های منطقه ‎ای و ملی نشریات دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم، ادامه داد: نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان است و دانشجویان در این نشریات می توانند مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه نشریات دانشجویی آغازی است که پایان ندارد، اضافه کرد: این نشریات می توانند فرا تشکلی و فراجناحی بوده و کمک حال مسئولان دانشگاه ها در عمل به وظایفشان باشد.

معراج شرری مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه نشریات دانشجویی آیینه تمام نمای محیط دانشگاه ها است، تصریح کرد: نشریات دانشجویی تمرین جدی است که فعالان آن می توانند در آینده فضای جامعه را به سمت سرمنزل مقصود هدایت کنند.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل برای پویایی بیشتر فعالان این نشریات در آذرماه سال گذشته کار خود را شروع کرد، افزود: دریافت آثار تا فروردین ماه ادامه داشت و آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند

نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند