مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:012019-04-24سياسي

تقدیم سوال محمود صادقی از ظریف درباره برجام به هیات رییسه


نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید از تقدیم سوال ملی خود به هیات رییسه با موضوع برجام از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید در صفحه توییتر خود از تقدیم سوال خود درباره برجام از محمد جواد ظریف به هیات رییسه خبر داد.

  وی در صفحه خود نوشت:  دیروز سؤال از وزیر امور خارجه درباره برجام را تقدیم هیأت رییسه مجلس کردم؛ با وجود نقص عهد طرف آمریکایی و تعلل طرف های اروپایی در اجرای تعهداتشان حفظ برجام چه فایده ای برای ایران دارد؟ چرا از ضمانت اجرای خروج متقابل از توافق استفاده نمی کنید؟ خلاصه سوال: با وجود نقض عهد و خروج طرف آمریکایی از توافقنامه هسته ای (برجام) و تعلل طرف های اروپایی در انجام تعهدات شان حفظ برجام چه فایده ای برای جمهوری اسلامی ایران دارد و چرا دولت ایران از ضمانت اجرایی خروج متقابل از توافق استفاده نمی کند؟ طرح سوال: از رییس جمهور عهدشکنی ایالات متحده آمریکا در اردیبهشت سال گذشته بر خلاف موازین حقوق بین الملل، تعهدات رسمی و قانونی خود را نقض کرد و رسما از توافق هسته ای (برجام) خارج شد و برای تشدید فشارهای خود بر جمهوری اسلامی ایران روز به روز دایره تحریم های ظالمانه را گسترش داده و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم سوال محمود صادقی از ظریف درباره برجام به هیات رییسه

تقدیم سوال محمود صادقی از ظریف درباره برجام به هیات رییسه