مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 14:562019-04-24سياسي

پایداری خانواده به واسطه ازدواج سالم


مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک گفت: مهم ترین ابعاد ازدواج سالم، بالا بردن امید به زندگی و پایداری خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، همایش ازدواج سالم توسط واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، به منظور توسعه برنامه های آموزشی پیرامون ازدواج سالم و همچنین اهمیت ازدواج سالم در حفظ سلامت جامعه با حضور مسؤولین محلی برگزار شد.

جواد نوراللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک در این همایش طی سخنانی برگزاری این همایش را در راستای رسالت خطیر وزارت متبوع و ارائه خدمات آموزشی ازدواج به گروه های هدف است که منجر به ترویج ازدواج سالم و تشکیل خانواده سالم می شود.

وی افزود: مهم ترین ابعاد ازدواج سالم،  بالا بردن امید به زندگی و پایداری خانواده است که سلامت جسمانی و روانی را برای افراد به همراه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک همچنین احساس امنیت بالا و نشاط روحی، رشد عاطفی، افزایش حس مسئولیت پذیری، رسیدن به کمال شخصیت به واسطه پدر و مادر شدن را از مهم ترین آثار ازدواج بر روی زندگی زن و مرد عنوان کرد.

نوراللهی محورهای اصلی اقدامات دفتر سلامت وزارت بهداشت را بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برشمرد  و گفت: ارتقا، پویایی، بالندگی جوانان، جمعیت و افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری خانواده به واسطه ازدواج سالم

پایداری خانواده به واسطه ازدواج سالم