مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 12:152019-04-24سياسي

70 سال پیش در دانشگاه بین المللی ربع رشیدی تبریز به سه زبان زنده تدریس می شد


رییس دانشگاه تبریزبا بیان این که شهر تبریز همواره مهد علم و دانش بوده است، اظهار کرد: حدود 70 سال قبل دانشگاه بین المللی ربع رشیدی در تبریز وجود داشت که در آن به سه زبان زنده ی جهان تدریس می شد و تحت عنوان دانشگاه کارآفرین مطرح بود.

- 70 سال پیش در دانشگاه بین المللی ربع رشیدی تبریز به سه زبان زنده تدریس می شد رییس دانشگاه تبریزبا بیان این که شهر تبریز همواره مهد علم و دانش بوده است، اظهار کرد: حدود 70 سال قبل دانشگاه بین المللی ربع رشیدی در تبریز وجود داشت که در آن به سه زبان زنده ی جهان تدریس می شد و تحت عنوان دانشگاه کارآفرین مطرح بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا مجیدی در نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری، با بیان این که دانشگاه تبریز در ارتباط با مسائل اجتماعی و فرهنگی هزینه های زیادی کرده است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه تبریز نقش مؤثری در تشکیل نهادهای انقلابی داشته و در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفای نقش کرد و سردارانی مانند شهید باکری و متخصصان و جهادگرانی چون شهید پورشریفی را تقدیم انقلاب کرد.

وی گفت: دانشگاه تبریز دومین دانشگاه قدیمی ایران است که در دهه ی 20 با ایجاد دو دانشکده ی ادبیات و پزشکی راه اندازی شد، این دانشگاه در سال 1326 به طور رسمی با تأسیس این دو دانشکده آغاز به کار کرد و قبل از انقلاب نیز دانشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 سال پیش در دانشگاه بین المللی ربع رشیدی تبریز به سه زبان زنده تدریس می شد

70 سال پیش در دانشگاه بین المللی ربع رشیدی تبریز به سه زبان زنده تدریس می شد