مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 12:102019-04-24سياسي

نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری در تبریز آغاز به کار کرد


نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری با حضور نخبگان و گردشگران بیش از 50 کشور جهان، امروز در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری، با بیان این که تبریز همواره شهر علامه های بزرگ در فنون مختلف و تأثیرگذار در فرهنگ ایران اسلامی بوده است، گفت: وجود بزرگان اهل حدیث و فقاحت اسلامی، آیات و حجت ها، مفسرین، عرفا و فلاسفه ی زیاد و تأثیرگذار در کشور، از سلسله افتخارات تبریز در طی سده های گذشته است.

حجت الاسلام مهدی بخت آور با بیان این که این همایش تحت عنوان فقه گردشگری به عنوان یکی از موضوعات مهم فقه مضاعف در تحولات اجتماعی کشورها و در عرصه بین المللی برگزار می شود، افزود: این همایش جزو موارد تأثیر گذار در اقتصاد و ارتباطات بین الملل بوده و باعث آشنایی و نزدیکی ملل مختلف و رونق اقتصادی و تحولات شگرف در مسائل فرهنگی و اجتماعی می شود.

وی با بیان این که سال گذشته تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی مطرح شد و برنامه های مختلفی در این راستا اجرا شد، گفت: حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و نهادهای مختلف دولتی از جمله استانداری نیز در برگزاری این همایش نقش مؤثری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری در تبریز آغاز به کار کرد

نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری در تبریز آغاز به کار کرد