مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-04-24ورزشي

استرلینگ: جایزه بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی چه اهمیتی دارد؟


ستاره منچسترسیتی می گوید برای او انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی اهمیتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، رحیم استرلینگ در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم منچسترسیتی داشته است و نامزد عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر قرار دارد و خیلی ها عقیده دارند از بین او و فان دایک یکی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب می شود.

استرلینگ که تیمش باید امشب (چهارشنبه) در لیگ برتر در دیداری دشوار برابر منچستریونایتد قرار گیرد، درباره شانس قهرمانی و همچنین انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال گفت: این خیلی خوب است که عملکرد خوب شما را ببینند و شما نامزد کسب عناوین فردی باشید ولی صادقانه باید بگویم اگر قهرمان نشویم، اصلاً دوست ندارم حتی نامزد این عناوین باشم و به نظرم این عناوین فردی اهمیتی ندارد.

چیزی که من به آن فکر می کنم این است که بتوانم قهرمانی مجدد در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در جام حذفی را تجربه کنم و به مسائل دیگر کاری ندارم.

بهترین بازیکن سال در لیگ برتر با رأی بازیکنان انتخاب می شود و در این رأی گیری بازیکنان نمی توانند هم تیمی خودشان یا خودشان را انتخاب کنند.

رحیم استرلینگ در بخش پایانی صحبت خود گفت: من به هری کین رأی دادم چون او را به خوبی می شناسم و می دانم که خیلی برای تیمش زحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرلینگ: جایزه بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی چه اهمیتی دارد؟

استرلینگ: جایزه بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی چه اهمیتی دارد؟