مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:362019-04-24سياسي

پیام تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به فرمانده کل سپاه


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با ارسال پیامی، انتصاب فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سیدعلیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با ارسال پیامی، انتصاب فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: برادرگرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دام عزه سلام علیکم انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا مدظله العالی را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بدون شک حسن اعتماد معظم له در واگذاری این مسئولیت خطیر نشان از توانمندی های علمی، هوشمندی، درایت و تجارب گران سنگ مدیریتی در سطوح کلان و راهبردی و شایستگی های بارز معنوی و اخلاقی جنابعالی دارد.

اینجانب که سال های طولانی توفیق رفاقت و ارادت به شما را داشته و دارم و همواره از لطف و محبت و حمایت های خالصانه شما در توسعه برنامه های آموزشی، تربیتی و معنوی سپاه برخوردار بوده ام، اطمینان دارم سپاه  آینده و پیش رو، با مشی جهادی، اندیشه های نو و راهبردی و هدایت های عالمانه جنابعالی، سپاهی بسیار هوشمندتر، انقلابی تر، معنوی تر و محبوبتر از گذشته، همراه با آمادگی ها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به فرمانده کل سپاه

پیام تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به فرمانده کل سپاه