مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 10:412019-04-24سياسي

سرلشکر باقری: دوران سردار سلامی دوره شکست دشمن خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیرو های مسلح طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل سپاه، - ستاد کل نیرو های مسلح گفت: در این دوره که شاهد عصبانیت آمریکا و دور جدیدی از توطئه ها و تحریم ها از طرف آن ها هستیم، سپاه می تواند نقش اساسی در خنثی کردن آن ها داشته باشد و دوران سردار سلامی قطعا دوره شکست دشمن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیرو های مسلح طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل سپاه، اظهار داشت: سپاه بعنوان مهمترین سازمان بعد از انقلاب مسئولیت های خطیر و حساسی در دفاع، امنیت و پاسداری از انقلاب را بر عهده دارد.

وی افزود: در تعریف جایگاه سپاه همین بس که امام فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سپاه از بدو تولد که موسسان آن از مبارزان رژیم ستم شاهی بودند نقش بی بدیلی در حفظ انقلاب داشته و تاریخ سپاه با تاریخ رشد و بلوغ نظام عجین شده است.

باقری ادامه داد: نقش سپاه در تثبیت نظام و ارتقاء بازدارندگی جمهوری اسلامی و دورانی که تهدیدات امریکا توسعه یافته و همچنین شکل دهی به قرارگاه های امنیتی در برخی استان های کشور و توسعه و سازندگی کشور و شکل دهی به محور مقاومت و کشاندن اسراییل از آرزوی نیل تا فرات به جایی که امروز نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: دوران سردار سلامی دوره شکست دشمن خواهد بود

سرلشکر باقری: دوران سردار سلامی دوره شکست دشمن خواهد بود