مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 09:312019-04-24دانش

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تا فردا ادامه دارد/ بیش از 2 هزار نفر ظرفیت پذیرش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به درخواست داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انتخاب رشته محل در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نشده اند، - فرصت مجدد انتخاب رشته محل و ویرایش فرم در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی در روز های چهارم و پنجم اردیبهشت ماه 98 فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به درخواست داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انتخاب رشته محل در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نشده اند، زمان ویرایش و انتخاب رشته _محل به مدت دو روز تمدید شد.

داوطلبان از امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت تا فردا پنجشنبه 5 اردیبهشت 98 فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته - محل و یا ویرایش فرم خود اقدام کنند.

داوطلبان باید در انتخاب رشته_ محل خود دقت لازم را داشته باشند، زیرا انصراف یا عدم ثبت نام پس از پذیرش شامل قوانین محرومیت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی خواهد شد.

داوطلبان می توانند بر اساس ضوابط حداکثر تا 100 رشته محل حداکثر در 10 رشته تخصصی مجاز، بر اساس جداول مربوطه را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب کنند.

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبین چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند، ولی ثبت نام نکنند و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تا فردا ادامه دارد/ بیش از 2 هزار نفر ظرفیت پذیرش

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تا فردا ادامه دارد/ بیش از 2 هزار نفر ظرفیت پذیرش