مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 08:512019-04-24پزشكي

همگان از مصرف خودسرانه دارو دوری کنند


رییس اداره تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همگان از مصرف خودسرانه دارو دوری کنند و داروها را با مشاوره پزشک مصرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در چهارمین روز از هفته سلامت همایش ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری ستاد برگزاری هفته سلامت، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، هیأت های ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرستان کرمانشاه با هدف ترویج ورزش و تغذیه سالم در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

رییس اداره تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو در این همایش، اظهار داشت: بانوان، خانواده را به سوی ورزش و تغذیه سالم هدایت کنند و برای فرار از چاقی، الگوی تحرک را در هر سنی که هست در پیش بگیرند وریا رحیمی با تاکید بر کنترل چراغ راهنمای تغذیه، ادامه داد: چراغ راهنما بر روی محصولات درج شده است لازم است قبل از خرید محصولات مصرفی خانواده به میزان قند، چربی و دیگر علائمی که بر روی محصولات درج شده توجه داشته باشیم.

رحیمی با توصیه به دقت در اصالت لوازم بهداشتی و آرایشی در همگان استفاده، ادامه داد: مصرف کنند گان لوازم آرایشی و بهداشتی حتما در مراکز معتبر خریداری کنند و جدا از استفاده اجناس تقلبی پره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگان از مصرف خودسرانه دارو دوری کنند

همگان از مصرف خودسرانه دارو دوری کنند