مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 03:302019-04-24پزشكي

برای دریافت رایگان خدمات پایه سلامت و تشکیل پرونده الکترونیک چه باید کرد؟


مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت همزمان با هفته سلامت، اقدامات انجام شده در جهت دسترسی مردم به مراقبت های اولیه بهداشتی و تحقق شعار پوشش همگانی سلامت را تشریح کرد.

- برای دریافت رایگان "خدمات پایه سلامت" و تشکیل "پرونده الکترونیک" چه باید کرد؟ مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت همزمان با هفته سلامت، اقدامات انجام شده در جهت دسترسی مردم به مراقبت های اولیه بهداشتی و تحقق شعار "پوشش همگانی سلامت" را تشریح کرد.

دکتر سیدحامد برکاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مبنی بر مراقبت های اولیه بهداشتی، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت گفت: هر سال معمولا شعار انتخاب شده در روز جهانی بهداشت و از سوی سازمان جهانی بهداشت متناسب با وضعیت سلامت جهانی است تا بخش زیادی از فعالیت ها به ویژه در کشورهای در حال توسعه حول آن محور شکل گیرد؛ شعاری که همه کشورها در صورت اجرا از آن منتفع می شوند و چالش همه کشورهاست.

شعار انتخاب شده برای امسال نیز پوشش همگانی سلامت است؛ مبحثی که جمهوری اسلامی ایران تجربه درخشانی در این زمینه دارد و البته لازم است مراقبت های اولیه بهداشتی برای پوشش همگانی سلامت ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت رایگان خدمات پایه سلامت و تشکیل پرونده الکترونیک چه باید کرد؟

برای دریافت رایگان خدمات پایه سلامت و تشکیل پرونده الکترونیک چه باید کرد؟