مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 22:562019-04-23اجتماعي

خوزستان از وضعیت اضطرار خارج شده است


مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: این استان در حال حاضر از وضعیت اضطرار ناشی از سیل خارج شده ولی همچنان در وضعیت بحرانی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی  مدیریت بحران استانداری خوزستان، کیامرث حاجی زاده امروز در نشست کارگروه بهداشت و درمان در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار داشت: هنوز پایان آماده باش را به هیچ دستگاهی اعلام نکرده ایم و استان همچنان باید در حالت آماده باش باشد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت فعلی دستگاه های اجرایی پای کار باشند تا روزهای آخر سیل نیز به خوبی مدیریت شود و مردم سیل زده به خانه خود بازگردند.

وی با بیان این که مسئولیت اردوگاه ها براساس قانون مدیریت بحران با جمعیت هلال احمر است توضیح داد: در کنار هلال احمر ستاد پشتیبانی استان به فعالیت خود ادامه دهد و دستگاه های دیگر مانند علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، عتبات عالیات اقدامات مربوطه خود را انجام دهند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته بازگشت برای بازگرداندن سیل زدگان به منازل خود توضیح داد: با توجه به فروکش کردن آب در برخی روستاها وضعیت به گونه ای است که سیل زدگان می توانند به منازل خود بازگردند به همین منظور کمیته بازگشت متشکل از فرمانداری ها، شهرداری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان از وضعیت اضطرار خارج شده است

خوزستان از وضعیت اضطرار خارج شده است