مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 21:112019-04-23پزشكي

عملیات اجرایی بخش اعصاب و روان و احداث 5 خانه بهداشت در «دشتی» آغاز می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: به زودی عملیات اجرایی پنج خانه بهداشت و بخش اعصاب و روان آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اصغر بحرانی با اشاره به اینکه اطلاعات 98 درصد از خانوارهای شهرستان دشتی در سامانه یکپارچه بهداشت موسوم به سیب ثبت شده است، اظهار داشت: این افراد در هر نقطه از کشور می توانند با ارائه کارت ملی از خدمات بهداشتی بهره مند شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: هم اکنون 20 پزشک عمومی و 19 پزشک متخصص در 11 نوع تخصص در بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشغول کار می باشند.

وی با اشاره به جمعیت 600 نفری کارکنان حوزه سلامت شهرستان دشتی بیان کرد: علاوه بر بیمارستان ، کار ارائه خدمات بهداشتی درمانی از طریق هفت مرکز خدمات جامع سلامت، هشت پایگاه سلامت و 31 خانه بهداشت به مراجعین ارائه می شود.

بحرانی با بیان اینکه پنج پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در سطح شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: در سال 97 مجموعا 121هزار ویزیت پزشکی و 20 هزار ویزیت دندانپزشکی صورت گرفته است و پوشش واکسیناسیون شهرستان 100 درصد می باشد.

وی اضافه کرد: برنامه های غربالگری در زمینه های دیابت، فشارخون، سرطان و تیرویید در سطح شهرستان انجام و مکمل های غذایی بین تمام گروه های سنی به صورت رایگان توزیع می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بخش اعصاب و روان و احداث 5 خانه بهداشت در «دشتی» آغاز می شود

عملیات اجرایی بخش اعصاب و روان و احداث 5 خانه بهداشت در «دشتی» آغاز می شود