مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:102019-04-23فرهنگي

آخرین خبرها از سریال رمضانی با بازی علی نصیریان


تصویربرداری سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و بیش از 70 درصد از تصویربرداری پشت سر گذاشته است.

- تصویربرداری سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و بیش از 70 درصد از تصویربرداری پشت سر گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش فلاحت پیشه بازیگر تئاتر جدیدترین بازیگری است که به مجموعه بازیگران سریال برادر جان اضافه شده است.

در خلاصه داستان برادر جان آمده است: برادری، برابری جان فشانی سه برادر که زبان زد است و خدا و خلق از آن ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه ی می شود که نامش حق الناس است.

بازیگران سریال برادرجان عبارتند: از علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرییلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و لعیا زنگنه.

برادر جان محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال 98 تهیه و تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از سریال رمضانی با بازی علی نصیریان

آخرین خبرها از سریال رمضانی با بازی علی نصیریان