مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:002019-04-23سياسي

​ارائه گزارش فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران به رییس جمهور


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1397 پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در دیدار با دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان، اشتغال و درمان ایثارگران را اولویت های اصلی بنیاد برای سال 1398 عنوان کرد وتوضیح داد: در سال گذشته 24 هزار و 942 شغل برای ایثارگران معزز ایجاد شد که 14 هزار و 71 نفر از این عزیزان در دستگاه های دولتی و خصوصی استخدام و 10 هزار و 871 نفر نیز از طریق طرح های خوداشتغالی مشغول به کار شده اند که نسبت به سال 1396 با 70 درصد رشد روبرو بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال، در سال جاری نیز باید توجه به زیرساخت های اشتغال از قبیل مشاوره شغلی جهت شرکت های تولیدی و افراد جویای کار، آموزش و تشویق آن ها به سمت اجرای طرح های خوداشتغالی، کارآفرینی و توانمندسازی ایثارگران با بهره گیری از ظرفیت های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در خصوص حوزه درمان گفت: این حوزه نیز به دلیل افزایش سن ایثارگران به خصوص والدین معظم شهدا، نیاز به توجه ویژه ای دارد و طب سالمندی و نگهداری عزتمند از ایثارگران در دوران سالمندی، باید در برنامه ریزی های اصلی و بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​ارائه گزارش فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران به رییس جمهور

​ارائه گزارش فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران به رییس جمهور