مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 10:052019-04-23اقتصادي

گلاب دو، طرحی برای تضمین آب شرب اصفهان


در شرایطی که امروز بسیاری از شهرهای کشور درگیر سیل و مشکلات ناشی از آن هستند و دسترسی به آب آشامیدنی سالم مردم این استان ها دشوار است، اما موضوع آب شرب اصفهان یکی از موضوعات مهم در سطح کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه بارش های خوب امسال، تااندازه ای نگرانی مسئولان را بابت تأمین آب شرب اصفهانی ها در تابستان امسال کمتر کرده، باید توجه داشت خشکسالی های پی درپی و حوادث مختلف، موجب ناپایداری در تأمین آب شرب اصفهان بزرگ شده است.

باید توجه داشت که طی سال های گذشته حوادث مختلفی منجر به خروج تصفیه خانه باباشیخعلی از مدار طرح آبرسانی اصفهان بزرگ شد و نشان داد که این سامانه تا چه حد در تأمین آب شرب مردم این استان، متزلزل است.

شاید اصفهانی ها هیچ گاه قطعی چندروزه آب اصفهان در سال 87 را فراموش نکنند که یک دستگاه بولدوزر اداره راه و ترابری با خط لوله انتقال نفت خام در منطقه سامان برخورد کرد و آب زاینده رود آغشته به صدها تن نفت خام شد و مسئولان مجبور شدند برای رفع آلودگی آب اصفهان از مواد نفتی تا مدتی تصفیه خانه باباشیخعلی را از مدار خارج کنند و در آن زمان بازار داغ دلالی آب معدنی در شهر رونق چندانی به خود گرفت، اما به جایی نکشید که بختیاری، استاندار وقت اصفهان و مسئولان آب و فاضلاب استان اعلام کردند که آلودگی نفتی آب اصفهان مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلاب دو، طرحی برای تضمین آب شرب اصفهان

گلاب دو، طرحی برای تضمین آب شرب اصفهان