مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:252019-04-23اجتماعي

وزش باد شدید در تهران و 5 استان دیگر


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز (3 اردیبهشت) بارش باران در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی شدید است از وزش باد شدید در استان های تهران، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز (3 اردیبهشت) بارش باران در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی شدید است از وزش باد شدید در استان های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و اصفهان خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: تحلیل داده های هواشناسی نشان می دهد که با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز (3 اردیبهشت) بارش باران و گاهی وزش باد شدید در بخش هایی از شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، شمال و ارتفاعات البرز واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ خواهد داد که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز (3 اردیبهشت) بارش باران و در پاره ای مناطق رعد و برق و وزش باد شدید در بخش هایی از شمال شرق و جنوب شرق کشور رخ می دهد که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شمال شرق بارش برف پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شدت بارش امروز (3 اردیبهشت) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در تهران و 5 استان دیگر

وزش باد شدید در تهران و 5 استان دیگر