مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 08:402019-04-23دانش

تلاش می کنیم طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی امسال اجرا شود


وزیر علوم، تحقیقات فناوری خاطرنشان کرد: وزارتخانه عتف در حال تلاش برای اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی در سال 98 پس از مراحل نهایی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه نشست رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارس در جمع خبرنگاران به طرح ساماندهی آموزش عالی اشاره و با بیان اینکه این مهم مصوبه شورای انقلاب فرهنگی است که سال 94 مصوب شد تا مراکز آموزش عالی در ذیل یک برنامه منظمی توسط وزارت علوم ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه موارد اجرایی این مهم در مصوبه ذکر شده است، افزود: در یکسال اخیر اجرایی شدن این مصوبه به جهت کنترل گسترش بدون برنامه مراکز آموزش عالی، افزایش کیفیت مراکز، ایجاد مراکز براساس نیازهای محلی و منطقه ای و توسعه رشته ها با توجه به نیاز به نیروی آموزش دیده دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: طرح اولیه و تکلیف هر مرکز و دانشگاه مشخص شده و در حال جمع آوری نظرات تکمیلی از مراجع ذی ربط، شوراها و گروههای تخصصی هستیم.

غلامی اضافه کرد: علی رغم اینکه در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قید شده که با ادغام، تجمیع و انحلال مراکز موجود این کار انجام شود اما در طرح اولیه ما فعلاً چنین موضوعی دنبال نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی امسال اجرا شود

تلاش می کنیم طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی امسال اجرا شود