مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:112019-04-22سياسي

همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 گفت: - رییس دانشگاه تهران گفت: همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 با همکاری مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام، 8 و 9 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 گفت: هدف از برگزاری این همایش بین المللی شناخت تحولات و رونداتفاق های مهم جهان اسلام است که نتیجه آن می تواند دستمایه ای برای تدوین نقشه راه و استراتژی متناسب با انواع سناریوها شود.

وی افزود: امروز اسلام در محوریت توجه و هدف گذاری راهبردی قدرت های جهانی و همچنین در معرض تحولات پرشتاب قرار گرفته است که در این رابطه نظام سلطه در تلاش بوده با ایجاد تفرقه و واگرایی، حمایت از حکام نالایق و وابسته، تقویت و هدایت تروریسم و دامن زدن به اختلافات جهان اسلام را در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی امنیتی تضعیف و به یک مجموعه شکننده و واگرا تبدیل سازد.

نیلی احمد آبادی تصریح کرد: مباحثی که در این همایش به آن اشاره خواهد شد موضوعاتی مانند شناخت وضعیت و تحولات آینده جهان اسلام پس از طی دوره گذار کنونی برای جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 در دانشگاه تهران برگزار می شود

همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 در دانشگاه تهران برگزار می شود