مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:012019-04-22فرهنگي

باغ گلهای کرج اختتامیه ندارد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: باغ گلهای کرج اختتامیه ندارد و زمانی پایان می یابد که لاله ها شادابی خود را از دست بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: جشنواره لاله ها 15 فروردین ماه با حضور مسؤولین و شهروندان افتتاح شد و تا کنون میزبان علاقه مندان بوده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار کرد: جشنواره لاله ها اختتامیه ندارد و پایان آن زمانی است که لاله ها شادابی و نشاط خود را از دست بدهند.

بر این اساس درب باغ گلهای پارک شهید چمران کرج همچنان به روی شهروندان باز است.

وی ادامه داد: پس از پایان عمر لاله ها، شهروندان می توانند در مجموعه باغ گلهای پارک شهید چمران از تماشای سایر ارقام گل لذت ببرند.

بضاعتی پور در بخش دیگری از سخنان خود به شناسنامه دار کردن درختان کهنسال شهر اشاره کرد و گفت: تمام درختان کهنسال شهر شناسایی و گونه و قطر آنها نیز مشخص شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عنوان کرد: به زودی دستورالعمل حفظ و نگهداری این سرمایه های طبیعی به مناطق مختلف ابلاغ می شود تا از آسیب های احتمالی به آنها جلوگیری شود و پس از ابلاغ این دستورالعمل ناظرانی تعیین می شوند تا بر کیفیت اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ گلهای کرج اختتامیه ندارد

باغ گلهای کرج اختتامیه ندارد