مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 23:362019-04-22سياسي

تمام توان را برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه به کار می گیریم


حجت الاسلام جواد گوهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهارستان با اشاره به اینکه طرح هر مسجد یک خانه طرحی بسیار موثر و تأثیرگذار است، افزود: در این راستا و برای اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح از تمام توان و ظرفیت های خود استفاده کرده و مسیر توسعه خدمات دهی به مردم در مناطق سیل زده کشور را هموارتر خواهیم ساخت.

وی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون به ائمه جماعات این شهرستان ابلاغ شده است، افزود: هر چند این شهرستان تازه تأسیس ظرفیتهای مناسبی برای این مهم ندارد اما تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیتهای موجود بتوانیم این مهم را به درستی اجرایی کنیم.

مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان بهارستان تأکید کرد: دراین راستا با برنامه ریزیهای اساسی و فرهنگ سازیها از توانایی ها و ظرفیت های مردمی نیز استفاده کرده و طرح یک مسجد یک خانه را اجرایی خواهیم کرد.

گوهری با بیان اینکه این شهرستان دارای 140 مسجد است، گفت: مساجد نقش کلیدی و مهمی را در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی دارند لذا با توجه به وقوع سیل اخیر و وجود مشکلات بسیار برای مردم در مناطق سیل زده با تمام توان و با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کمک به مردم را در این مناطق در اولویت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توان را برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه به کار می گیریم

تمام توان را برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه به کار می گیریم