مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 16:112019-04-22سياسي

طرح هر خانواده یک هدیه به سیل زدگان اجرا می شود


رییس بسیج جامعه زنان بر اجرای طرح هر خانواده یک هدیه برای کمک به زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، مینو اصلانی، رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفر به استان خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده در جلسات هم اندیشی نخبگان استان خوزستان و مسئولین خواهران اردوگاه جوادالائمه شهرستان حمیدیه شرکت کرد.

 رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفر به استان خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده در جلسات هم اندیشی با اساتید حوزه علمیه و مسئولین خواهران اردوگاه جوادالائمه شهرستان حمیدیه شرکت کرد.

بنابر این گزارش جلسه هم اندیشی بسیج جامعه زنان و بسیج اساتید با حوزه علمیه با حضور مسئول بسیج جامعه زنان کشور و هیئت همراه در عصمتیه بانوان در اهواز با موضوع شبکه سازی و ارتباط گیری با مردم مناطق سیل زده استان خوزستان برگزار شد.

در ادامه این سفر، اصلانی با همراهی مسئول بسیج جامعه زنان استان خوزستان از اردوگاه ابوحمیظه واقع در دبیرستان دولتی شهدای روستای ابوحمیظه سوسنگرد بازدید کرده و در جریان امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم سیل زده این منطقه قرار گرفتند.

در این دیدار مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور بر اجرای طرح هر خانواده یک هدیه برای کمک به زنان سرپرست خانوار تأکید کرد و گفت: باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هر خانواده یک هدیه به سیل زدگان اجرا می شود

طرح هر خانواده یک هدیه به سیل زدگان اجرا می شود