مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:562019-04-22فرهنگي

آلبوم «در محاصره» با صدای محمد معتمدی منتشر شد


یکی از کنسرت های ارکستر «خنیاگران مهر» به سرپرستی بهزاد عبدی در قالب آلبوم صوتی تصویری «در محاصره» به خوانندگی محمد معتمدی، توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از کنسرت های ارکستر خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی در قالب آلبوم صوتی تصویری در محاصره به خوانندگی محمد معتمدی، توسط نشر پردیس موسیقی معاصر منتشر شد.

آلبوم در محاصره مشتمل بر یکی از کنسرت های ارکستر خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی که مرداد ماه سال 1395 به خوانندگی محمد معتمدی در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت، در قالب یک اثر صوتی تصویری توسط نشر پردیس موسیقی معاصر وارد بازار موسیقی شد.

این مجموعه همزمان با کنسرت های اروپایی ارکستر خنیاگران مهر در کشورهای فرانسه، سوییس، کانادا و آمریکا نیز به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در کنسرت ارکستر خنیاگران مهر که سال 1395 توسط بهزاد عبدی از آهنگسازان شناخته شده کشورمان پایه گذاری شد، 12 بانوی هنرمند آثاری از روح الله خالقی، علی تجویدی، بهزاد عبدی و زوینار هوانسیان را به خوانندگی محمد معتمدی روی صحنه اجرا کردند که حاصل این اجرا در قالب یک مجموعه صوتی و تصویری به علاقمندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «در محاصره» با صدای محمد معتمدی منتشر شد

آلبوم «در محاصره» با صدای محمد معتمدی منتشر شد