مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:512019-04-22دانش

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه (عادی رایگان)، - داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی می توانند خرداد که تیر در خردادماه فراهم شد.

آزمون در تیرماه 98 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه (عادی رایگان)، شهریه پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از 30 بهمن 97 تا 10 اسفند 97 انجام شد.

با توجه به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور مصوب شد زمان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 98 همه رشته ها که پیش از این قرار بود در روز های پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خرداد 98 برگزار شود با تعویق به مدت یک ماه در روز های 27 و 28 تیرماه برگزار شود.

از همین رو با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون، فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش برای جاماندگان این آزمون در سه شنبه 7 خرداد 98 فعال خواهد شد.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده، ولی ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد