مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 12:102019-04-22اجتماعي

برف و باران آذربایجان شرقی را فرا گرفت/ دما تا 12 درجه کاهش می یابد


از اواخر هفته ی گذشته بیشتر مناطق آذربایجان شرقی را برف و باران فرا گرفته است، به طوری که بارش برف 50 سانتی متری در شهرستان ورزقان باعث مسدود شدن راه برخی روستاها شده است.

- طبق پیش بینی هواشناسی آذربایجان شرقی، با فعالیت سامانه ی بارشی تا آخر هفته، دمای هوای استان 12 درجه کاهش خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش باران و برف و تداوم کاهش محسوس دما در استان، افزود: در حال حاضر در تمامی شهرستان های استان برف و باران می بارد و فعالیت سامانه ی بارشی تا بعد از ظهر فردا نیز تداوم خواهد داشت.

محمد اشجعی با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان های استان، افزود: طی 24 ساعته گذشته، شهرستان ملکان با 15 درجه بالای صفر و شهرستان هریس سه درجه زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

وی با بیان این که دمای تبریز در گرم ترین زمان 13 درجه بالای صفر و در سردترین زمان سه درجه بالای صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز سه درجه بالای صفر بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته شش درجه کاهش یافته است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در ادامه از کاهش محسوس دمای هوای استان خبر داد و گفت: دمای هوای استان از روز دوشنبه تا روز پنج شنبه حدود چهار تا 12 درجه کاهش خواهد یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران آذربایجان شرقی را فرا گرفت/ دما تا 12 درجه کاهش می یابد

برف و باران آذربایجان شرقی را فرا گرفت/ دما تا 12 درجه کاهش می یابد