مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:452019-04-22بين الملل

پایین بودن بودجه نظامی آلمان باعث تضعیف ناتو می شود


تا زمانی که به اصطلاح ائتلاف بزرگ در آلمان به حضورش در قدرت ادامه دهد، پایبندی برلین به وعده هایش به آمریکا و هم پیمانان اروپایی برای افزایش بودجه نظامی خود با اما و اگر همراه خواهد بود.

- "تا زمانی که به اصطلاح ائتلاف بزرگ در آلمان به حضورش در قدرت ادامه دهد، پایبندی برلین به وعده هایش به آمریکا و هم پیمانان اروپایی برای افزایش بودجه نظامی خود با اما و اگر همراه خواهد بود.

خودداری آلمان در عمل کردن به این تعهداتش باعث تضعیف اعتماد میان این کشور و هم پیمانانش می شود؛ اعتمادی که مؤلفه ضروری یک ائتلاف نظامی بین المللی موفق است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه فایننشال تایمز در تحلیلی درباره اختلاف میان آلمان با هم پیمانانش در ائتلاف نظامی ناتو بر سر افزایش بودجه نظامی می نویسد: ناکافی بودن بودجه نظامی کشور آلمان باعث تضعیف ناتو، به عنوان سنگ بنای امنیت این کشور طی 70 سال گذشته می شود.

این مساله به روابط آلمان و آمریکا که در حال حاضر یکی از پایین ترین سطوح خود را از زمان بعد از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون، به سبب اخلالگریهای دولت ترامپ در نظم جهانی،تجربه می کند، آسیب وارد می کند.

در نهایت این روند همچنین ادعای دولت آلمان در خصوص حمایتش از اتکای کمتر اروپا در حوزه امنیت و دفاع به واشنگتن و افزایش قدرت و خودمختاری اروپا در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن بودجه نظامی آلمان باعث تضعیف ناتو می شود

پایین بودن بودجه نظامی آلمان باعث تضعیف ناتو می شود