مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:262019-04-22دانش

چالش محور کردن پژوهش ها باید به عنوان گفتمان غالب در دانشگاه ها در آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور علی اصغر میرباقری فرد، دبیر شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی و هنر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ - دبیر شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی و هنر وزارت علوم گفت: تغییر نگرش ها و رویکردها، چالش محور کردن پژوهش ها باید به عنوان گفتمان غالب اعضای هیات علمی دانشگاه ها درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور علی اصغر میرباقری فرد، دبیر شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی و هنر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی دانشکده های علوم انسانی و هنر دانشگاه شیراز برگزار شد.

سید مجتبی زبرجد، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه شیراز در ابتدای این نشست با اشاره به تخصصی بودن علوم انسانی بیان کرد: متاسفانه در علوم انسانی همه خود را صاحب نظر می دانند و غیرمتخصصان نیز درباره ی آن صحبت می کنند.

بابک شمشیری، استاد دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز هم گفت: نتایج پژوهش صورت گرفته توسط اینجانب نشان دهنده آن است که استادان دانشگاه به ترتیب آموزش ، مهارت ، صلاحیت ها شخصی ، پژوهش , خدمات اجتماعی و خدمات اجرایی را از معیار های مهم در ارتقای استادان در علوم انسانی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش محور کردن پژوهش ها باید به عنوان گفتمان غالب در دانشگاه ها در آید

چالش محور کردن پژوهش ها باید به عنوان گفتمان غالب در دانشگاه ها در آید