مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:012019-04-22پزشكي

تحقق شعار هفته سلامت با کمک دانش آموزان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان البرز گفت: دانش آموزان یکی از بزرگترین جوامع هدف شبکه بهداشت برای تحقق شعار هفته سلامت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، حسین کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان البرز صبح امروز در آیین زنگ سلامت، قشر دانش آموز را یکی از بزرگترین جوامع هدف شبکه بهداشت و درمان جهت تحقق شعار هفته سلامت دانست و گفت: دانش آموزان و قشر نوجوان جامعه سفیران سلامت هستند که می توانند به تقویت و حفظ سلامت جامعه کمک شایانی کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان البرز با اشاره به اینکه بیماری های بسیاری وجود دارند که مفهوم سلامت افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می دهند، اظهار کرد: خانواده های دانش آموزان نیز با بهره گیری از طرح سفیران سلامت به بهبود شرایط بهداشت و درمان کشور کمک کنند.

کریم با بیان اینکه موضوع سلامت تنها به جسم افراد مربوط نیست، افزود: شخصی سالم است که از شرایط روحی و روانی مناسبی نیز برخوردار باشد.

وی با تأکید بر ارتقاء رفتارهای اجتماعی تصریح کرد: صحیح بودن رفتار اجتماعی افراد جامعه بیانگر سلامت آن ها است و سلامت افراد توسط ایجاد ارتباط با معنویات نیز تقویت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار هفته سلامت با کمک دانش آموزان

تحقق شعار هفته سلامت با کمک دانش آموزان