مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:562019-04-22بين الملل

خیمه توازن وحشت بر منطقه؛ تحلیل روزنامه لبنانی


یک روزنامه لبنانی با تحلیل شرایط منطقه، از خیمه توازن وحشت بر منطقه سخن گفت و نوشت، صبر مقاومت دیری نخواهد پایید و منطقه وارد وضع جدیدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ناصر قندیل سردبیر روزنامه لبنانی البناء در یادداشتی با عنوان موازنه وحشت بر منطقه مستولی است ، نوشت: منطقه با خلأ سیاسی روبه روست که امیدی برای رفع آن در آینده نزدیک نیست.

قندیل نوشت: اصرار آمریکا بر اولویت هایی که خواسته های بی قیدوشرط اسراییل را پاسخ می دهد موجب شده است که آتش بس جای خود را به تنش و زبان گفت وگو جای خود را به زبان تقابل بدهد.

این روزنامه لبنانی افزود: از سوی دیگر همه پرونده های باز در منطقه از یمن تا سوریه، لبنان و عراق با رابطه آمریکا و اسراییل مرتبط شده است، رابطه ای که دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا آن را به شروط اسراییل گره زده است؛ رژیمی که ایجاد راه حل سیاسی مشترک برای هر کدام از مسائل منطقه را غیرممکن کرده است.

به عقیده نویسنده، وقتی افق حل وفصل سیاسی بحران ها تیره وتاره است و تنش ها رو به افزایش است.

منطقه محکوم به تحولاتی ناگهانی است و هیچ کسی نمی داند قدرت های متخاصم تا چه اندازه این تنش ها را پیش می برند و چه بسا به رویارویی منجر شود که هر تقابل ادامه داری احتمال هایی بدتر را رقم می زند یعنی وقوع جنگی که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه توازن وحشت بر منطقه؛ تحلیل روزنامه لبنانی

خیمه توازن وحشت بر منطقه؛ تحلیل روزنامه لبنانی