مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:362019-04-22دانش

آیین نامه اصلاحی پیشنهادی انضباطی دانشجویان تصویب شد


آیین نامه اصلاحی پیشنهادی انضباطی دانشجویان در جلسه شورای اسلامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویب شد.

-  گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 325 شورای اسلامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه ها برگزار شد؛ غلامی طی سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن سال 1398 و اعیاد ماه شعبان گفت: امیدواریم در سال جدید با همکاری و همفکری اعضای محترم شورا بتوانیم کارهای مهم تر و اساسی تر در راستای تحقق اسناد بالادستی و ارتقاء جایگاه فرهنگی دانشگاه ها انجام دهیم.

* ارائه گزارش کوتاه از تدریس درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در ادامه جلسه حجت الاسلام قریشی معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه ها گزارش کوتاهی از تدریس درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در برخی دانشگاه ها ارائه کرد و گفت: این درس بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جزء دروس الزامی است و تدریس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اصلاحی پیشنهادی انضباطی دانشجویان تصویب شد

آیین نامه اصلاحی پیشنهادی انضباطی دانشجویان تصویب شد