مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:052019-04-22فرهنگي

حاشیه ی نگاری تا نیمه ی برگزاری ماراتن جشنواره ی جهانی فیلم فجر


سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی به نیمه راه خود رسیده که شاید بتوان امیدوار بود با تمام شدن تعطیلات، در روزهای باقی مانده تنور جشنواره گرم تر شود و فیلم های بیشتری با استقبال مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره جهانی فجر که از 29 اردیبهشت ماه آغاز شده پس از چند دوره متوالی پر شور، امسال حال و هوای متفاوتی را تجربه می کند و شلوغی و ازدحامی را که دوره های قبل برای تماشای فیلم های ایرانی و خارجی رخ می داد کمتر شاهدیم و حتی خود محل برگزاری جشنواره هم (پردیس چارسو) در مقایسه با جشنواره ای چون حقیقت که همین جا بر پا شده، جمعیت کمتری را به نسبت دوره های قبلی میزبانی می کند.

البته این مسئله دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که در جای خود قابل بررسی است.

اما به هر حال امسال با نظر و انتخاب دبیر جشنواره رضا میرکریمی فیلم هایی انتخاب و دعوت شده اند که بعضی از آنها با استقبال خیلی زیاد روبرو شده و برخی هم کمی غافلگیرانه بودند.

تا به امروز فیلم هایی مثل بی حسی موضعی حسین مهکام که رد و نشان فیلمهای کاهانی را دارد اما خیلی ها آن را جمع و جور تر و بهتر می دانستند و نیز استخوان های شکسته.

برادران محمودی با استقبال مواجه شده و هر دو هم به سانس فوق العاده رسیده اند تا از فیلمهایی باشند که برایشان صفی طولانی تشکیل شده است چون امسال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه ی نگاری تا نیمه ی برگزاری ماراتن جشنواره ی جهانی فیلم فجر

حاشیه ی نگاری تا نیمه ی برگزاری ماراتن جشنواره ی جهانی فیلم فجر