مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 04:412019-04-22سياسي

طرح همبستگی ملی، جریانی تشکیلاتی، منطقی و عاقلانه است


نماینده سابق مهریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تأیید طرح همبستگی ملی، این طرح را جریانی تشکیلاتی، منطقی و عاقلانه دانست.

- حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده ضمن تأیید طرح جهادی همبستگی ملی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این طرح یک جریان تشکیلاتی منطقی عاقلانه است که در فرایند مدیریت زمان جنگ ایجادشده است و برای بحران سیل امروز و بحران های بعدی قابل استفاده و گره گشا است.

نماینده سابق مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: برخلاف تصور کسانی که فکر می کنند بسیج وابسته به یک سیستم نظامی است، بسیج یک مفهوم عام است که همه اقشار مردم را اعم از دولتی و غیردولتی، نظامی و هر مسلمان و غیرمسلمان را دربرمی گیرد و هرچند مدیریت آن توسط سپاه صورت می گیرد اما یک مفهوم فراگیر است و انحصاری و وابسته به یک جریان خاص نیست.

وی بابیان اینکه جنگ تجربه ای بود برای توسعه بسیج در بحران هایی که بعداً ممکن بود رخ دهد خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، همه آحاد مردم، روحانیت، دانشگاهیان و دانشجویان و دانش آموزان و اصناف مختلف در متن بحران جنگ بودند و با مقاومت و همبستگی در برابر دشمن مقاومت کردند.

زارع زاده با اشاره به بارش رحمت الهی و کاهش اثرات خشک سالی ها ادامه داد: اخیراً نیز با وقوع بحران سیل، مردم در مقابل جنگ طبیعت قرار گرفتند و دوباره همه آحاد مردم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح همبستگی ملی، جریانی تشکیلاتی، منطقی و عاقلانه است

طرح همبستگی ملی، جریانی تشکیلاتی، منطقی و عاقلانه است