مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 20:112019-04-21سياسي

روحانی حق ندارد منتقدین خود را به جلسات شوراهای عالی دعوت نکند


نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: ممانعت از حضور ضرغامی و رحیم پور ازغدی در شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی از نظر کیفری قابلیت پیگیری دارد زیرا رییس جمهور در حال سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود است و باید قوه قضاییه برای پیگرد قضایی ورود کند.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده  مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تضعیف شورای عالی انقلاب فرهنگی در چند سال اخیر، گفت: برخی مسئولین در اظهارات خود موضوع لزوم انتقادپذیری را مطرح می کنند، اما در عمل اینگونه نیستند و بین حرف تا عمل آنها فاصله زیادی وجود دارد.

  وی افزود: متأسفانه 2 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی به جلسات دعوت نشده اند، در حالی که حکم اعضای این شوراها از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است و رییس جمهور حق چنین کاری را ندارد که منتقدینش را به این جلسات دعوت نکند.

نماینده  مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممانعت از حضور ضرغامی و رحیم پور ازغدی در این شوراهای عالی از نظر کیفری قابلیت پیگیری دارد، چرا که رییس جمهور در حال سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود است، به همین دلیل قوه قضاییه می تواند این موضوع را پیگرد قضایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی حق ندارد منتقدین خود را به جلسات شوراهای عالی دعوت نکند

روحانی حق ندارد منتقدین خود را به جلسات شوراهای عالی دعوت نکند