مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 20:062019-04-21فرهنگي

جشنواره اکو نشاط اجتماعی را به جامعه هدیه داد


جاده ابریشم در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره غذای اکو - جاده ابریشم یکشنبه شب در نمایشگاه های بین المللی کاسپین به کار خود پایان داد.

 نمایندگان کشورهای حاضر در این جشنواره بین المللی با برپایی غرفه های ملی، نمونه های فرهنگ و هنر کشور خود را به نمایش گذاشتند.

در این جشنواره سفرای یونان، کرواسی، اندونزی، اتریش، قزاقستان، ترکمنستان و دیپلمات های اندونزی، ترکمنستان، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، عمان و نیز نمایندگان تجاری سفارت روسیه، معاونین و اعضای سازمان اکو و نماینده وزارت امور خارجه حضور پیدا کردند.

*جشنواره اکو فرزند جشنواره آش است مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه غذا از ابتدایی ترین نیازهای انسانی و بلکه تمامی موجودات زنده است و نقش اساسی آن انکار ناشدنی است، اظهار کرد: بیش از 20 کشور در پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو شرکت کرده اند.

یحیی رحمتی با بیان اینکه تک تک شرکت کنندگان در این جشنواره نمایندگان فرهنگی کشورهای مختلف هستند، اضافه کرد: درست است که شرکت کنندگان در این جشنواره تفاوت زبانی و فرهنگی دارند، اما هیچگاه زبان و فرهنگ متفاوت نتوانسته بین ملت ها فاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره اکو نشاط اجتماعی را به جامعه هدیه داد

جشنواره اکو نشاط اجتماعی را به جامعه هدیه داد