مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 11:202019-04-21پزشكي

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور 11 اردیبهشت برگزار می شود


دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور، با شعار «دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت»، 11 اردیبهشت ماه 1398 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

- دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور، با شعار دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت ، 11 اردیبهشت ماه 1398 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکبر اسلامی رییس دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور گفت: برگزاری این همایش ویترینی از تازه های علوم بهداشتی است که متخصصان و عامه جامعه برای دسترسی به اطلاعات روز می توانند به آن مراجعه کنند.

وی در نشست مطبوعاتی همایش تازه های بهداشتی که با حضور اعضای اجرایی این همایش برگزار شد، بر لزوم انجام فعالیت های عملی و پرهیز از تئوری زدگی تاکید کرد.

اکبر اسلامی افزود: مقدمه همایش، آموزش فنی علوم بهداشتی و روزآمد بودن علوم بهداشتی در حیطه های مختلف است که این امر در تقویت روحیه آموزشی دانشجویان بسیار مؤثر واقع می شود.

اسلامی تبادل علمی اطلاعات را یکی از محورهای اصلی این نشست دانست و ضمن سپاس از اعضای تیم اجرایی، رهنمودهایی در خصوص هرچه بهتر شدن برگزاری همایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور 11 اردیبهشت برگزار می شود

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور 11 اردیبهشت برگزار می شود