مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 10:002019-04-21اقتصادي

پیشرفته ترین واحد تولید قرص و کپسول کشور به بهره برداری رسید


همزمان با اولین روز از هفته سلامت، کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور2) به عنوان پیشرفته ترین واحد تولید قرص و کپسول کشور با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

- همزمان با اولین روز از هفته سلامت، کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور2) به عنوان پیشرفته ترین واحد تولید قرص و کپسول کشور با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارخانه داروسازی اکتوور2 دارای بیش از 10 هزار متر مربع زیربنا، 4200 مترمربع کلین روم (اتاق تمیز) و شامل سه خط گرانولاسیون، 6 خط تولید قرص و کپسول و 5 خط بسته بندی پرسرعت است.

این کارخانه که به رغم موانع و محدودیت های تحریم با مشارکت کمپانی Merck آلمان احداث شده، از ظرفیت تولید سالانه 6 میلیارد عدد قرص و کپسول برخوردار است و می تواند نیاز ایران و منطقه به داروهای این کمپانی را تامین کند.

ویژگی منحصر به فرد کارخانه اکتوور2، سیستم کاملا بسته و کنترل شده انتقال مواد و تولید آن است که تمامی پارمترهای محیطی از قبیل اختلاف فشار، دما و .

در آن با پیشرفته ترین تجهیزات و سیستم های روز دنیا کنترل می شود.

این کارخانه به جدیدترین و پرسرعت ترین دستگاه های پرس قرص و بسته بندی مجهز است و تولید آزمایشی آن از اواخر سال گذشته آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین واحد تولید قرص و کپسول کشور به بهره برداری رسید

پیشرفته ترین واحد تولید قرص و کپسول کشور به بهره برداری رسید