مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-04-21فرهنگي

علیرضا داودنژاد: سینما همیشه برایم تازه است


علیرضا داودنژاد که پس از 20 سال فاصله از فیلم اول، «مصائب شیرین 2» را ساخته، معتقد است: اکنون بهترین زمان برای آن بوده که به این موضوع پرداخته شود و با وجود آنکه فیلم در ایران ساخته نشده است اما خاصیت محلی خودش را دارد و منعکس کننده روابط، - علیرضا داودنژاد که پس از 20 سال فاصله از فیلم اول، مصائب شیرین 2 را ساخته، معتقد است: اکنون بهترین زمان برای آن بوده که به این موضوع پرداخته شود و با وجود آنکه فیلم در ایران ساخته نشده است اما خاصیت محلی خودش را دارد و منعکس کننده روابط، برخوردها و نحوه ی زیست آدم هایی است که متعلق به همان جا هستند.

  علیرضا داودنژاد در گفت وگویی با ایسنا درباره فیلم سینمایی مصائب شیرین 2 که امسال در بخش سینما سعادت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، سخن گفت.

کارگردان مصائب شیرین در پاسخ به اینکه چرا بعد از 20 سال سراغ مصائب شیرین 2 رفته است؟ خاطرنشان کرد: موضوع مصائب شیرین 1 علاوه بر سینما، رابطه رضا و مونا است و عشقی که به هم دارند و مناسباتی که با خانواده پیدا کردند.

به نظر می آید اگر کسی بخواهد دوباره درباره این موضوع فیلم بسازد، شاید بهتر باشد که این رابطه به سرانجامی برسد؛ مثلاً ازدواجی صورت بگیرد و مدت ها هم از آن بگذرد و شکل جدیدی را که روابط پیدا می کند، نشان بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا داودنژاد: سینما همیشه برایم تازه است

علیرضا داودنژاد: سینما همیشه برایم تازه است