مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 07:402019-04-21بين الملل

روسای پارلمان های کشورهای مجاور عراق بر لزوم حمایت از ثبات این کشور تاکید کردند


روسای پارلمان های کشورهای مجاور عراق در پایان نشست خود با صدور بیانیه ای بر ضرورت مقابله با افراط گرایی و حمایت از ثبات عراق تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نشست روسای پارلمان های کشورهای مجاور عراق که با مشارکت، ایران، عربستان، ترکیه، عراق، اردن، سوریه و کویت شنبه در بغداد آغاز به کار کرده بود، شامگاه روز گذشته به کار خود پایان داد.

شرکت کنندگان در پایان این نشست با صدور بیانیه ای بر ضرورت حمایت از ثبات، تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین ثبات عراق را برای ثبات منطقه ضروری دانستند و آن را عاملی برای بازگشت این کشور به جایگاه سیاسی و اقتصادی خود در منطقه و جهان عرب برشمردند.

در این بیانیه آمده است: پیروزی عراق بر داعش زمینه ای مشترک برای همه کشورهای منطقه فراهم می کند تا دوره ای جدید از همکاری، سازندگی و حمایت از گفت وگو را آغاز کنند و بدین واسطه با رسیدن به تفاهمات مشترک به پایه های جدیدی در زمینه حمایت از توسعه، سرمایه گذاری و ایجاد شبکه ای از روابط متکامل بین ملت های خود دست یابند.

شرکت کنندگان در نشست روسای پارلمان های کشورهای هم جوار عراق در ادامه بر اهمیت حمایت از رویکرد میانه روی و مقابله با انواع مختلف افراط گرایی تاکید کردند، چرا که این ملت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای پارلمان های کشورهای مجاور عراق بر لزوم حمایت از ثبات این کشور تاکید کردند

روسای پارلمان های کشورهای مجاور عراق بر لزوم حمایت از ثبات این کشور تاکید کردند