مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 19:062019-04-20اجتماعي

مطالبات فرهنگیان در چارچوب سند تحول پیگیری شود


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: مطالبات فرهنگیان باید در قالب سند تحول بنیادین آموزش اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از داراب، فرهاد اسماعیلی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید آموزش و پرورش داراب که با حضور جمعی از فرهنگیان و مسؤولان محلی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش به تمام پارادوکس ها و تناقض های موجود در اولویت بندی آموزشی پاسخ می دهد.

وی ادامه داد: در سیستم آموزش و پرورش برخی اعتراض دارند که مدیر فقط باید به برنامه های آموزشی توجه داشته باشد و ساخت و ساز عمرانی به مدیریت ارتباط چندانی ندارد اما عده ای با این نظر مخالف هستند همچنین در زمینه اولویت پرداختن به مهارت یا مباحث نظری آموزش، عقاید متناقضی وجود دارد که پاسخ این مسائل در سند تحول مطرح شده است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش فارس اذعان کرد: اجحافی که به این سند شده این است که بیشتر مبانی نظری و فلسفی آن مورد توجه بوده در حالی که جایگاه اجتماعی و معیشتی فرهنگیان از موضوعاتی است که در سند دیده شده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 اسماعیلی با اشاره به سرفصل های کارآمد سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: درس پژوهی، اقدام پژوهی، مشارکت جویی و برنامه محوری از سرفصل هایی است که با اعتباربخشی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات فرهنگیان در چارچوب سند تحول پیگیری شود

مطالبات فرهنگیان در چارچوب سند تحول پیگیری شود